مال خودم نیستن
ԌӈaZaL ϛ!Ləɳƚ ^_^
پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:,
مال خودم نیستن

 همه میگن

توش چی دیدی که عاشقش شدی؟

آخه اینم سواله؟

اگه قرار بود تو ام ببینی که

تو عاشقش میشدی

بــه سلامتی کسی که نه جا زد ، نه جار زد

 

چه دم دمی مزاج شده؛

 احساسم...!

گاهی بارانی...گاهی آرام

چه بی ثباتم؛

بی تو....



نظرات شما عزیزان:

شیدا
ساعت22:13---29 مرداد 1392
مر30ک لینکم کردی آجی جوونم

فقط یه سوال دارم ازت؟؟؟

مَن دقیغا باید با چ اسمی بلینکمت؟؟؟


با این ^_^عایا


شیدا
ساعت22:12---29 مرداد 1392
مر30ک لینکم کردی آجی جوونم

فقط یه سوال دارم ازت؟؟؟

مَن دقیغا باید با چ اسمی بلینکمت؟؟؟


با این ^_^عایا


pouyan
ساعت6:26---23 مرداد 1392
درگیر فونتای توام ... یه کمی هم یادم بده ( به من یاد بده ) ... دنیا اگر ... اهمم چیزه ببخشید .

عجب فونتای با حالی به کار میبری به مام یاد بده ... لحظات اول نظر جو اهنگ گرفته بودا
باشه میگم بهت...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 20:39 || GHaZaLaK